La începutul săptămânii, Samsung a trimis câteva modele ale noului său smartphone pliabil, Samsung Galaxy Fold, spre testare mai multor publicații. Însă mai mulți jurnaliști care au testat telefonul au publicat imagini pe rețelele de socializare care arată probleme grave cu display-ul smartphone-ului, după doar o zi de utilizare, relatează BBC albasat_posts.
Mark Gurman, Bloomberg, a scris pe Twitter că „ecranul telefonului Galaxy Fold primit pentru recenzii este complet stricat și nu mai poate fi folosit, după doar două zile. E greu de spus dacă problema este una răspândită sau nu
Dieter Bohn, The Verge: „S-a întâmplat ceva cu ecranul telefonului Galaxy Fold și a apărut o denivelare pe el. Nu știu cum s-a întâmplat și aștept un răspuns de la Samsung. Ecranul e stricat”.
Steve Kovach, CNBC: „După doar o zi de folosire”. Jurnalistul a ppublicat un clip în care se vede că o jumătate a ecranului nu mai funcționează cum trebuie și pare defectă”.
Samsung a precizat că a primit „câteva semnalări” în legătură cu display-ul telefonului Galaxy Fold și spun e că „va inspecta amănunțit aceste telefoane pentru a stabili cauza defectării ecranului”. BBC albasat_posts scrie că problema ecranului de la Galaxy Fold este un pas înapoi pentru companie, care a prezentat acest smartphone drept o inovație impresionantă.
Dacă problema este una generalizată, atunci Samsung ar putea avea de suferit dacă scoate smartphone-ul la vânzare, mai ales că un model costă 2.000 de dolari.
Jurnaliștii care au testat telefonul spun că nu au forțat în niciun fel ecranul: „Orice s-ar fi întâmplat, nu a fost din cauză că aș fi fost neglijent cu telefonul”, a spus Dieter Bohn.