Compania aeriană Air Moldova a prelungit sistarea zborurilor până pe data de 16 iunie. Pasagerii ale căror zboruri au fost anulate au primit o notificare pe adresa de email. Persoanele pot solicita rambursarea integrală a costului biletului, urmând instrucțiunile primite pe adresa electronică, transmite IPN.
„În adresa companiei sunt expediate, constant, un număr considerabil de solicitări. Compania aeriană Air Moldova regretă incomodițățile create, dar vă asigură că toate solicitările dumneavoastră sunt în procesareˮ, se arată în comunicatul Air Moldova.
Compania aeriană a rugat pasagerii să nu dubleze solicitările expediate anterior. „Din cauza suprasolicitării procesarea scrisorilor dvs. durează mai mult timp decât de obicei. În același timp, vă asigurăm că absolut toate solicitările vor avea un răspuns și cazul fiecărui pasager va fi soluționatˮ, a precizat Air Moldova.
Compania continuă să parcurgă etapele procesului de restructurare și va reveni cu informații despre activitatea desfășurată.
- Locatarii trebuie să mențină cel puțin 18°C în apartamente pentru facturi corecte
- Cum predăm cu empatie în școala de azi? | Live din Nisporeni
- Nisporeni: Incluziunea începe cu respectul și acțiunea — provocările și soluțiile pentru o societate fără bariere
- Începe înscrierea pentru selecția Eurovision Moldova
- Nisporeni: infrastructura și atitudinea – două chei pentru o societate incluzivă

