A demonstrat că se poate! Din a treia oară a reuşit să obţină finanțare din partea UE, pentru ca să-şi extinde afacerea. Este vorba de Dina Ţugulea din oraşul Nisporeni, care gesionează un atelier de croitorie. A dorit să- îşi extindă afacerea şi a depus mult efort până când a văzut proiectul câştigat. Tânăra recunoaşte că a fost destul de greu să obţină acest suport şi spune că e foarte mulţumită de utilajul procurat din banii europeni.
Dina Țugulea, femeie de afaceri din Nisporeni: „ Proiectul se numeşte „Femei în afaceri”. Suma câştigată este de 120 de mii de lei. În cadrul proiectului au fost procurate utilaj şi servicii de dezvoltare, care a implicat instruire şi promovare. Noi am participat de 3 ori şi doar a treia oară am nimerit în listă şi tot era o listă adiţională și doar a treia oară am fost aleşi. A fost o iniţiativă proprie. Am aflat de pe internet şi am încercat să aplicăm. O dată nu a mers a doua, a treia. Dintr-a treia a mers. Este primul proiect la care am participat. În primul rând, noi acum lucrăm în LON , dar putem să ne permitem să producem produsele proprii. În LON- prelucrăm ceea ce ni se dă croit deja, dar produsul propriu implică o mai mare implicare şi nu doar a muncitorilor, dar poate şi a unor surse din afară. Este un aport considerabil, mai ales pentru o întreprindere nou-formată. Îţi dă posibilitatea să angajezi mai mulţi lucrători şi îţi permite să-ţi măreşti oportunităţile în ceea ce ţine de prelucrarea produsului, adică un sortiment mai larg de produse îţi poţi permite să prelucrezi.”
Angajaţii se arată mulţumiţi de condiţiile de muncă şi sunt optimişti, deoarece, de acum înainte vor avea posibilitatea să activeze mult mai desfăşurat.
„ Noi facem calitativ produsele şi un larg asortiment de produse e variat şi s-a ridicat oportunitatea pe viitor. Gama de produse se va mări.”
Dina Ţugulea este una dintre beneficiarele programului „Femei în Afaceri”. Ea este încrezătoare că inițiativele ei se vor bucura de susținere, așa cum s-a întâmplat și până acum. De fiecare dată, a fost ajutată de consultanții ODIMM, pe care i-a convins că știe ce-și dorește să facă și, mai ales, știe cum să facă, având o idee clară de afaceri.