Consiliul Orășenesc Nisporeni se pregătește să desfășoare o ședință ordinară la data de 08 februarie 2024, cu începere de la ora 14:00, în incinta Primăriei orașului Nisporeni. Cu o agendă bogată, reprezentanții comunității vor examina și decide asupra unor aspecte importante pentru dezvoltarea și buna funcționare a orașului.
Ordinea de zi include următoarele puncte:
1/1 „Cu privire la aprobarea programului de activitate al Consiliului orășenesc Nisporeni pentru trimestrul II al anului 2024” Raportor: Moldovan Cristina
1/2 „Cu privire la executarea deciziilor Consiliului or.Nisporeni în anul 2023” Raportor: Negel Dan, Moldovan Cristina
1/3 „Cu privire la delegarea unor atribuții primarului or.Nisporeni” Raportor: Dragan Pavel
1/4 „Privind activitatea Întreprinderii Municipalizate ‘Gospodaria Comunala Nisporeni’ în anul 2023” Raportor: Robu Sergiu
1/5 „Cu privire la constituirea Consiliului de administrație și a comisiei de cenzori al ÎM „GC” Nisporeni”
1/6 „Privind situația în instituțiile subordonate” Raportor: Negel Dan, directorii instituții
1/7 „Cu privire la delegarea membrilor în Consiliile administrative ale instituțiilor de învățămînt din or. Nisporeni” Raportor: Moldovan Cristina
1/8 „Cu privire la aprobarea Acordului de Asociere și Statutului Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Bazinul Nârnova” Raportor: Negel Dan
1/9 „Cu privire la aprobarea participării Primăriei or. Nisporeni la concursul de selectare a Grupurilor de APL-uri în cadrul Proiectului MĂ IMPLIC, pentru perioada 2024 – 2027” Raportor: Specialist Principal – Adam Natalia
1/10 „Cu privire la aprobarea propunerilor de proiecte” Raportor: Specialist Principal – Adam Natalia
1/11 „Cu privire la modificarea și completarea deciziei nr.1/5 din 04.04.2018 ‘Cu privire la aprobarea Regulamentului de desfășurare a activității de comerț a or.Nisporeni’” Raportor: Negel Dan
1/12 „Cu privire la aprobarea componenței Comisiei administrative al or. Nisporeni” Raportor: Dragan Pavel
1/13 „Cu privire la rezultatele inventarierii anuale 2023 proprietate a orașului Nisporeni” Raportor: Primar – Negel Dan, Contabil Șef – Eftode Margareta
1/14 „Cu privire la executarea bugetului Primăriei orașului Nisporeni pentru anul 2023” Raportor: Primar – Negel Dan, Contabil Șef – Eftode Margareta
1/15 „Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din fondul de rezervă” Raportor: Specialist Lefer G., Moldovan Cristina
1/16 „Cu privire la alocarea mijloacelor financiare” Raportor: Primar – Negel Dan, Contabil Șef – Eftode Margareta
Chestiuni Funciare Raportor: Specialist Principal Ilco Eduard
1/17 „Cu privire la examinarea cererii şi inițierea efectuării lucrărilor cadastrale”
1/18 „Privind modificarea deciziei nr.7/12.1„Cu privire la aprobarea listei bunurilor imobile proprietate primăriei or.Nisporeni,str.T.Ciorbă”
1/19 „Cu privire la atribuirea în proprietate a terenurilor din sect. Ciurleasa pentru construirea caselor de locuit”
1/20 „Cu privire la schimbarea domeniului și modului de folosință la terenurile cu nr. cadastrale 6001211170, 6001211381.”
1/21 „Cu privire la aprobarea ‘Cadastrului Funciar’ la 01.01.2024”
1/22 „Cu privire la aprobarea structurii, efectivului limită, a statului de personal și organigramei Primăriei or.Nisporeni.”
Locuitorii orașului sunt încurajați să participe și să fie la curent cu deciziile care vor afecta comunitatea lor.