Casa Națională de Asigurări Sociale atenționează că nu contactează beneficiarii prin telefon pentru a solicita date bancare. Plata prestațiilor sociale se face exclusiv prin serviciul guvernamental de plăți MPay, fără a fi necesar să oferiți informații despre cardul bancar, transmite IPN.
În cazul în care persoanele sunt apelate și li se cer datele bancare sau alte informații confidențiale, CNAS îndeamnă ca imediat să fie contactate autorităților competente pentru a raporta incidentul.
„Fiți prudenți și tratați cu precauție orice solicitare telefonică legată de datele dumneavoastră financiare sau personale”, atenționează Casa Națională de Asigurări Sociale.
- Valeriu Lungu, Direcția Învățământ Nisporeni:„Să ne debarasăm de prejudecăți și să oferim fiecărui copil șansa la educație”
- Ministrul educației: „Vom aborda deschis problema plăților informale și integritatea academică”
- Top umpluturi pentru colțunași pe care le va îndrăgi întreaga familie
- LIVE din sala Consiliului orășenesc Nisporeni – aleșii locali dezbat proiecte de interes public
- Nicu Popescu renunță la mandatul de deputat pentru funcția de emisar în afaceri europene

