Casa Națională de Asigurări Sociale atenționează că nu contactează beneficiarii prin telefon pentru a solicita date bancare. Plata prestațiilor sociale se face exclusiv prin serviciul guvernamental de plăți MPay, fără a fi necesar să oferiți informații despre cardul bancar, transmite IPN.
În cazul în care persoanele sunt apelate și li se cer datele bancare sau alte informații confidențiale, CNAS îndeamnă ca imediat să fie contactate autorităților competente pentru a raporta incidentul.
„Fiți prudenți și tratați cu precauție orice solicitare telefonică legată de datele dumneavoastră financiare sau personale”, atenționează Casa Națională de Asigurări Sociale.
- Jurnalul unui Nisporenean: O zi de reflecție și întâlniri în comunitate
- Un nou cadru de protecție socială pentru migranții moldoveni angajați. Primele negocieri cu Slovacia
- Peste 160 milioane de lei pentru gestionarea deșeurilor în Chișinău
- Moldova a cumpărat gaze de la opt companii din UE și de pe BRM
- A doua zi la rând, regiunea transnistreană a solicitat volum maxim de gaze