Casa Națională de Asigurări Sociale extinde, din 2 martie, Centrul de Apel specializat, lărgind domeniile de activitate şi triplând numărul specialiștilor antrenați. Măsurile au fost luate ținând cont de numărul mare de apeluri parvenite la serviciul „Linia fierbinte” și pentru eficientizarea serviciilor de consultare şi informare a cetățenilor, precizează un comunicat de presă al instituției, citat de IPN.
Persoanele care au întrebări ce țin de stabilirea, calcularea sau plata prestațiilor sociale pot obține informații la numărul de telefon: 022 257 777.
Tastând 1 – beneficiarii pot primi consultații privind stabilirea, calcularea şi plata pensiilor, alocațiilor, ajutoarelor şi compensațiilor.
Tastând 2 – pot fi obținute răspunsuri despre stabilirea, calcularea şi plata indemnizației pentru incapacitate temporară de muncă.
Tastând 3 – apelanții vor fi consultați privind stabilirea, calcularea şi plata indemnizațiilor familiilor cu copii, indemnizațiilor de maternitate şi paternitate.
Centrul de Apel are un program de lucru de luni până vineri, între orele 8.00-17.00. Poate fi apelat la tarif ordinar de la telefonul fix sau mobil din orice localitate a Republicii Moldova sau din străinătate.