ALBASAT
Societate

Compensarea și asistența pasagerilor aerieni în contextul COVID-19

Autoritatea Aeronautică Civilă a Republicii Moldova încurajează călătorii să accepte, în locul rambursării banilor pentru zborul anulat, vouchere pe care să le folosească pentru alte zboruri. Iar operatorii aerieni sunt încurajați să demonstreze o flexibilitate în prestarea serviciilor de călătorie prin schimbarea datelor de zbor fără aplicarea penalităților sau emiterea voucherelor în cazul refuzului îmbarcării pasagerilor la zborurile către țările unde sunt impuse restricții de călătorie pentru cetățenii moldoveni, transmite IPN.

Într-o circulară emisă de Autoritatea Aeronautică Civilă se menționează că voucherele vor permite pasagerilor să călătorească pe aceeași rută și în aceleași condiții de serviciu, astfel cum sunt detaliate în rezervarea inițială. Transportatorii vor trebui să ramburseze automat consumatorului suma voucherului respectiv, în termen de cel mult 14 zile de la încheierea perioadei de valabilitate, dacă voucherul nu a fost folosit. Acest lucru se aplică și rambursării sumei rămase din voucherul respectiv, în cazul în care voucherul a fost deja folosit parțial.

În cazul unei anulări de către transportator, pasagerii pot alege, în urma ofertei, între rambursare și redirecționare. Rambursarea integrală a costului biletelor trebuie efectuată în termen de șapte zile de la cererea pasagerului.

Related posts

Surprize muzicale cu Gheorghe Țopa la Zilele Orașului Nisporeni: Celebrând 405 ani de tradiție și comunitate

AlbasatTV, Nisporeni

Acces restricționat la terenurile de joacă și cele de sport din capitală

Albasat

Cursul valutar oficial la 21.06.2023

AlbasatTV, Nisporeni

Leave a Comment