Consumatorii care au indicat eronat venitul mediu lunar, numărul de persoane în locuință sau au solicitat din eroare atribuirea categoriei de consumatori non vulnerabili, pot cere redeschiderea cererii pentru corectarea datelor. Precizările sunt făcute de către Ministerul Muncii și Protecției Sociale, transmite IPN.
Sunt îndemnați să verifice corectitudinea datelor consumatorii care s-au înregistrat pe platformă și au primit o categorie de vulnerabilitate energetică, dar pentru care în factură este aplicată categoria medie în baza metodei indirecte, ca în cazul consumatorilor neînregistrați. Aceștia trebuie să verifice corectitudinea datelor privind numărul locului de consum pe compensatii.gov.md.
Redeschiderea cererii pentru corectarea datelor poate fi solicitată prin mesaj la adresa electronică suport@compensatii.gov.md.
Totodată, Ministerul precizează că pentru consumatorii de electricitate care au primit facturi la începutul lunii decembrie în care nu figurează compensații pentru luna noiembrie, compensațiile vor fi acordate cumulat pentru lunile noiembrie și decembrie în următoarea factură.
- Raport OMS: Europa se bazează tot mai mult pe medicii și asistentele din alte țări
- Cursul valutar oficial la 23.09.2025
- Noua ambasadoare a UE: Cu determinare și unitate, Moldova va face parte din Uniunea Europeanăc
- Precizări cu privire la restricțiile de la Aeroport
- LIVE – Contracte de finanțare pentru infrastructură semnate astăzi la Nisporeni