Deși sistemele informaționale ale Aeroportului Internațional Chișinău au fost restabilite, reluarea activității se face treptat. Pe parcursul zilei, pasagerii ar putea întâmpina întârzieri ale zborurilor și aglomerări în anumite zone operaționale, transmite IPN.
„Pe parcursul zilei este posibil să apară întârzieri ale zborurilor, precum și aglomerări în anumite zone operaționale, ca urmare a reluării graduale a activității. Pentru a vă asigura o călătorie cât mai eficientă, vă recomandăm să ajungeți la aeroport cu cel puțin 2,5 – 3 ore înainte de zbor”, se menționează într-un comunicat de presă al AIC.
De asemenea, călătorilor li se recomandă să aibă pregătite documentele de călătorie, să respecte indicațiile personalului aeroportuar și să fie atenți la anunțurile din terminal.
Luni dimineață, mai multe sisteme informaționale ale Aeroportului Internațional Chișinău nu funcționau. Deși s-au invocat probleme tehnice, motivul nu a fost precizat de către administrația aeroportului. În spațiul public au apărut mai multe imagini din incinta aerogării, declarându-se că s-a creat un haos – s-au format cozi, iar pe monitoare nu se afișau detalii despre zboruri, unele înregistrând întârzieri. De asemenea, și pagina web a aeroportului nu a fost funcțională preț de câteva ore.