ALBASAT
Societate

SFS lansează platforma experimentală „Registrul electronic al angajaților”

Serviciul Fiscal de Stat lansează platforma experimentală a Sistemului Informațional Automatizat „Registrul electronic al angajaților”. Utilizarea sistemului va deveni obligatorie începând cu 1 ianuarie 2021 pentru Ministerul Finanțelor, Ministerul Sănătății, Muncii și Protecției Sociale, Casa Națională de Asigurări Sociale și Compania Națională de Asigurări în Medicină, transmite IPN.

Potrivit unui comunicat de presă al SFS, platforma vine să automatizeze procesele de evidență a persoanelor angajate în câmpul muncii, asigurarea păstrării istoricului aferent raporturilor de muncă și facilitarea accesului la date în timp real. Inițial, sistemul va fi implementat pentru sectorul bugetar, ulterior se va analiza, descrie și aproba procesul de ajustare și integrare a acestuia pentru sectorul real.

Principalele obiecte informaționale ale sistemului sunt crearea, semnarea și aprobarea statelor de personal, a schemelor de încadrare și a dosarelor angajaților.Dezvoltarea sistemului va continua în perioada anului 2021 pentru sectorul bugetar, cu includerea tuturor componentelor prevăzute în conceptul sistemului.

Related posts

Ilan Șor: Sancțiunile Marii Britanii mă amuză și nu mă afectează în niciun fel

AlbasatTV, Nisporeni

Macedonia de Nord: Social-democraţii, din nou la putere

Albasat

Procesul de documentare a străinilor va fi simplificat

AlbasatTV, Nisporeni

Leave a Comment