Serviciul Fiscal de Stat lansează platforma experimentală a Sistemului Informațional Automatizat „Registrul electronic al angajaților”. Utilizarea sistemului va deveni obligatorie începând cu 1 ianuarie 2021 pentru Ministerul Finanțelor, Ministerul Sănătății, Muncii și Protecției Sociale, Casa Națională de Asigurări Sociale și Compania Națională de Asigurări în Medicină, transmite IPN.
Potrivit unui comunicat de presă al SFS, platforma vine să automatizeze procesele de evidență a persoanelor angajate în câmpul muncii, asigurarea păstrării istoricului aferent raporturilor de muncă și facilitarea accesului la date în timp real. Inițial, sistemul va fi implementat pentru sectorul bugetar, ulterior se va analiza, descrie și aproba procesul de ajustare și integrare a acestuia pentru sectorul real.
Principalele obiecte informaționale ale sistemului sunt crearea, semnarea și aprobarea statelor de personal, a schemelor de încadrare și a dosarelor angajaților.Dezvoltarea sistemului va continua în perioada anului 2021 pentru sectorul bugetar, cu includerea tuturor componentelor prevăzute în conceptul sistemului.
- Colaborare internațională la Nisporeni: Ședință de lucru între IGP și experții Poliției Suedeze
- Primul caz de gripă în acest sezon
- Tik Tok ar putea fi închis, dacă prezintă pericol pentru securitatea statului, Igor Grosu
- Chișinăul va cere revizuirea refuzului Interpol de a-l anunța în căutare pe Plahotniuc
- Ministrul Popșoi a discutat cu omologul său israelian despre uciderea rabinului Zvi Kogan