Nisporeni Societate

Sunt sau nu nisporenienii adepţii cumpărăturilor online? Iată ce arată statisticile Oficiului Poștal din oraș

Locuitorii raionului Nisporeni se adaptează tot mai mult la plăţile online. Din ce în ce mai mulți oameni aleg să își cumpere lucruri de pe internet. Navighând în mediul virtual, aceştia găsesc tot de ce au nevoie, doar accesând anumite situri. Datele Oficiului Poştal din Nisporeni arată că în februarie numărul coletelor primite s–a dublat faţă de luna ianuarie.

Deşi luna februarie încă nu s-a încheiat, la Oficiul Poştal din oraş  au ajuns peste 2 mii de pachete.

SVETLANA  ZUBCU, ŞEFA OFICIULUI POŞTAL NISPORENI: “Noi lunar primim peste 2 mii de pachete. Luna curentă, până acum – 2245 de pachete. Şi astăzi am primit două cutii. Dacă înainte primeam până la o mie, peste o mie, acum ajungem aproape la 3 mii. Avem pachete simple şi recomandate. Astea simple le dăm aşa la clienţi, cum se dă o scrisoare simplă, dar acestea recomandate se înregistrează, le înregistrăm în carte şi clientul se semnează.”

Se pare că virusul ucigaş din China nu-i pune în gardă pe nisporenieni. Asta pentru că cele ma multe produse sunt comandate anume din această ţară.

SVETLANA  ZUBCU, ŞEFA OFICIULUI POŞTAL NISPORENI:

“- De unde vin cele mai multe pachete?

– Din China.  Din China permanent sunt. Primim şi cu sacii, câte oi saci pe zi. Snt şi mari, sunt şi micuţe.  Ne-am gândit cu virusul acesta din China că poate se vor opri, dar pacă sunt mai multe vin. Nu se teme lumea noastră de virus.  Primim pachete şi din Moldova, tot cam la o mie. Dar din China cel mai mult.  Cel mai mult acum avem de lucru cu pachetele. Sunt foarte multe pachete. Şi trebuie să le căutăm prin cutii că nu avem stilaj.”

Mihai Crudu de 24 de ani a venit la Oficiul Poştal pentru a-şi ridica un colet, livrat din Germania. Tânărul spune că în ultima perioadă a efectuat mai multe comenzi pe internet. Acesta susţine că motivele principale pentru care optează pentru shopping-ul online sunt: economisirea de timp și varietatea imensă de produse care le oferă internetul.

  MIHAI CRUDU, LOCUITOR AL ORAŞULUI NISPORENI:

 “E mai uşor. E mai super.

  • De obicei ce comenzi faci?
  • De toate, haine, încălţăminte şi mai multe.
  • 18:08 Ce ai comandat ultima dată?
  • O husă. E bine pentru toţi, un timp oarecare îl câştigăm. Şi e mai uşor aşa. Sunt mai multe lucruri pe care le poţi găsi acolo, şi nu aici.”

Şi această tânără spune că ritmul zilnic de muncă nu îi permite să petreacă ore întregi prin magazine. Astfel, la îndemână îi este internetul.

 “Am comandat şi am încredere.

  • Ce aţi comandat?
  • Ceasuri de mână.  Ce am luat eu e clitaiv. Coincide descrierea de pe internet, fix aşa. Nu s-a schimabt de loc, nu s–a înegrit.  Chiar am comandat iar. Acum câteva zile în urmă.
  • Ce aţi comandat de data aceasta?
  • De data aceasta am comandat o mască pentru faţă.”

Totuşi, unii locuitori din Nisporeni nu optează pentru shoppingul online. Ei spun că sunt mai încrezuţi atunci când merg în magazine pentru a-şi face cumpărăturile necesare.

 “Nu am încredere mare. Fata a dat comandă de o sticlă de protecţie şi de acum sunt trei luni şi aşa şi nu a mai venit. E achitată, dar de venit nu vine.  Eu ceea ce văd cu ochii şi când cumpăr e aceea.”

“E mai bines să mergi în magazine.

  • Niciodată nu ai comandat de pe internet?
  • Nu. “

Produsele care se cumpără cel mai bine online sunt electrocasnicele, articolele vestimentare, încălțămintea, accesoriile, obiectele decorative pentru locuință. De asemenea, oamenii achiziţionează de pe internet produse cosmetice, dar și farmaceutice.

 

 

 

Related posts

Reguli noi la traversarea frontierei cu Ucraina

Albasat

La ce etapă sunt demersurile pentru anunțarea lui Vlad Plahotniuc în căutare

Albasat

Советник от PAS: Дети подвергаются насилию в центрах размещения

Albasat

Leave a Comment