Portal de știri
Fără categorie

Facebook a lansat o bază de date pentru informaţii privind cheltuielile advertiserilor pentru promovare politică

Facebook a lansat marţi o bază de date prin care va furniza informaţii referitoare la cheltuielile advertiserilor pentru promovare politică şi privind probleme de importanţă naţională, înainte de alegerile pentru Congres, relatează Reuters.

Măsura are loc într-o perioadă în care platformele de socializare sunt avertizate de autorităţile de reglementare pentru că nu dezvăluie astfel de cheltuieli.

Facebook a fost ţinta unui val de critici din partea utilizatorilor şi a congresmenilor, după ce a anunţat anul trecut că agenţi ruşi s-au folosit de platforma sa de socializare pentru a răspândi informaţii false înainte şi după alegerile prezidenţiale din 2016, acuzaţie pe care Moscova o respinge.

Baza de date numită “Ad Archive Report” va fi actualizată săptămânal cu detalii referitoare la cine a cheltuit şi cât de mult pentru reclame politice. De exemplu, o pagină care îl susţine pe candidatul democrat din Texas pentru Senat Beto O’Rourke a cheltuit 5,4 milioane de dolari din luna mai până pe 20 octombrie. Numele paginii este “Beto for Texas”.

Trump Make America Great Again Committee, o organizaţie de strângere de fonduri pentru preşedintele Donald Trump, este pe locul al doilea în privinţa cheltuielilor făcute în aceeaşi perioadă, de 3,1 milioane de dolari.

Baza de date, care include publicitatea politică pentru o perioadă de până la 7 ani, va fi disponibilă pentru oricine, indiferent dacă persoanele respective sunt sau nu utilizatori ai Facebook, a anunţat compania.

Google, divizie a Alphabet, a lansat un serviciu similar în luna august.

Related posts

O secţie de Taekwondo a fost inaugurată la L. T. „Mircea Eliade” din oraşul Nisporeni

AlbasatTV, Nisporeni

ANRE a aprobat noi tarife pentru serviciile oferite de Î.M. „Iurceni Servicii”

AlbasatTV, Nisporeni

Echipa Asociației de fotbal din Nisporeni, câștigătoarea turneului republican de mini-fotbal între veterani

AlbasatTV, Nisporeni

Un nou pas spre construirea apeductelor ce vor asigura cu apă din România localități din Nisporeni și alte raioane

AlbasatTV, Nisporeni

Liceul Teoretic „Boris Cazacu” din or. Nisporeni, gazda seminarului raional la matematică

AlbasatTV, Nisporeni

Ambasadoarea Republicii Moldova în Suedia, numită prin cumul în alte trei țări

AlbasatTV, Nisporeni

Echipamente IT din partea României, pentru un gimnaziu din Nisporeni

AlbasatTV, Nisporeni

Incendiu la Nisporeni. O casă de locuit, mistuită de flăcări

AlbasatTV, Nisporeni

Guvernul de la Chișinău își dorește să poată emite ordonanțe de urgență

AlbasatTV, Nisporeni

Un lot de ouă de găină a fost retras din comerț

AlbasatTV, Nisporeni

Leave a Comment

Разное

Facebook a lansat o bază de date pentru informaţii privind cheltuielile advertiserilor pentru promovare politică

Facebook a lansat marţi o bază de date prin care va furniza informaţii referitoare la cheltuielile advertiserilor pentru promovare politică şi privind probleme de importanţă naţională, înainte de alegerile pentru Congres, relatează Reuters.

 Măsura are loc într-o perioadă în care platformele de socializare sunt avertizate de autorităţile de reglementare pentru că nu dezvăluie astfel de cheltuieli.

Facebook a fost ţinta unui val de critici din partea utilizatorilor şi a congresmenilor, după ce a anunţat anul trecut că agenţi ruşi s-au folosit de platforma sa de socializare pentru a răspândi informaţii false înainte şi după alegerile prezidenţiale din 2016, acuzaţie pe care Moscova o respinge.

Baza de date numită “Ad Archive Report” va fi actualizată săptămânal cu detalii referitoare la cine a cheltuit şi cât de mult pentru reclame politice. De exemplu, o pagină care îl susţine pe candidatul democrat din Texas pentru Senat Beto O’Rourke a cheltuit 5,4 milioane de dolari din luna mai până pe 20 octombrie. Numele paginii este “Beto for Texas”.

Trump Make America Great Again Committee, o organizaţie de strângere de fonduri pentru preşedintele Donald Trump, este pe locul al doilea în privinţa cheltuielilor făcute în aceeaşi perioadă, de 3,1 milioane de dolari.

Baza de date, care include publicitatea politică pentru o perioadă de până la 7 ani, va fi disponibilă pentru oricine, indiferent dacă persoanele respective sunt sau nu utilizatori ai Facebook, a anunţat compania.

Google, divizie a Alphabet, a lansat un serviciu similar în luna august.

 

Leave a Comment