Autoritatea indiană de reglementare în domeniul aviaţiei a cerut companiei aeriene locale Go First un raport cu privire la modul în care peste 50 de pasageri au fost uitaţi într-un autobuz pe pista aeroportului din Bangalore, în timp ce avionul în care aceștia urmau să se îmbarce a decolat spre New Delhi, informează DPA.
Circa 55 de pasageri ai zborului G8 116 au rămas blocaţi într-un autobuz luni dimineaţa, în timp ce aeronova a decolat, în urma unor probleme de comunicare între personalul de la sol şi echipaj, a relatat postul de ştiri NDTV.
Pasagerii aveau cărţile de îmbarcare şi etichetele pentru bagaje, însă doar valizele lor au ajuns în avion.
Un purtător de cuvânt al Go First a declarat că incidentul este în curs de investigare. Potrivit acestuia, 53 de pasageri au fost preluaţi de o altă aeronavă, ulterior, un zbor operat de o altă companie aeriană, iar doi au optat pentru rambursarea preţului biletelor.
Pasagerii au fost transferaţi la un alt zbor spre New Delhi circa patru ore mai târziu, a relatat ziarul Times of India. Ei au fost duşi înapoi la terminal, li s-au eliberat noi cărţi de îmbarcare şi au fost nevoiţi să treacă din nou prin controlul de securitate.
Recent au existat mai multe plângeri împotriva companiilor aeriene din India, inclusiv una privind gestionarea defectuoasă de către echipaj a unui pasager beat care a urinat pe un alt pasager în timpul unui zbor Air India New Delhi-New York, informează Agerpres.