ALBASAT
Fără categorie

Problemele pe care le raportează călătorii la RTEC

Peste 60 de plângeri au fost trimise online la Regia Transport Electric (RTEC), timp de patru zile de la lansarea mecanismului QR-codurilor, care au fost afișate în toate troleibuzele. Potrivit directorului RTEC, Dorin Ciornîi, cel mai mult călătorii se plâng pe oamenii străzii care urcă murdari în transport, dar și pe unele abateri de la graficul de circulație, transmite IPN.

Dorin Ciornîi afirmă că vin și aprecieri pozitive. Toate sesizările sunt examinate, iar în unele cazuri petiționarul este contactat telefonic pentru detalii.

Săptămâna trecută, RTEC a instalat în toate troleibuzele din Chișinău QR-coduri, care odată scanate fac posibilă descărcarea unui formular în care călătorul indică problema și trimite formularul pe adresa electronică a Regiei Transport Electric Chișinău sau pe pagina de Facebook a întreprinderii.

La RTEC activează și un call-centru, unde oamenii pot sesiza neregulile. Zilnic acolo parvin circa 20 de plângeri.

Related posts

TikTok, interzis în Albania după uciderea unui adolescent: premierul acuză platforma de violență

AlbasatTV, Nisporeni

Măsura de licențiere a importurilor de culturi cerealiere și oleaginoase va fi prelungită, MAIA

AlbasatTV, Nisporeni

Se răcește vremea. Duminică va fi lapoviță

AlbasatTV, Nisporeni

Sportivi premiați la Gala Sportului 2024

AlbasatTV, Nisporeni

Kosmos și Zara. Cum și-au numit părinții copiii în 2024

AlbasatTV, Nisporeni

Orașul Nisporeni primește sprijin financiar de la UNFPA

AlbasatTV, Nisporeni

Spectacol Teatralizat „Magia Crăciunului” la Nisporeni

AlbasatTV, Nisporeni

Guvernul face ședință luni, în loc de miercuri

AlbasatTV, Nisporeni

Cursul valutar oficial la 21.12.2024

AlbasatTV, Nisporeni

Campania „Să citim împreună!” a atins cota de 22 000 de participanți

AlbasatTV, Nisporeni

Leave a Comment