ALBASAT
Fără categorie

Problemele pe care le raportează călătorii la RTEC

Peste 60 de plângeri au fost trimise online la Regia Transport Electric (RTEC), timp de patru zile de la lansarea mecanismului QR-codurilor, care au fost afișate în toate troleibuzele. Potrivit directorului RTEC, Dorin Ciornîi, cel mai mult călătorii se plâng pe oamenii străzii care urcă murdari în transport, dar și pe unele abateri de la graficul de circulație, transmite IPN.

Dorin Ciornîi afirmă că vin și aprecieri pozitive. Toate sesizările sunt examinate, iar în unele cazuri petiționarul este contactat telefonic pentru detalii.

Săptămâna trecută, RTEC a instalat în toate troleibuzele din Chișinău QR-coduri, care odată scanate fac posibilă descărcarea unui formular în care călătorul indică problema și trimite formularul pe adresa electronică a Regiei Transport Electric Chișinău sau pe pagina de Facebook a întreprinderii.

La RTEC activează și un call-centru, unde oamenii pot sesiza neregulile. Zilnic acolo parvin circa 20 de plângeri.

Related posts

10 ani de impact: Cum a schimbat Incubatorul de Afaceri Nisporeni comunitatea locală

AlbasatTV, Nisporeni

Elevii din Nisporeni, premiați la Concursul Național „Șapte Note Muzicale”

AlbasatTV, Nisporeni

Cerb nobil, găsit împușcat pe un câmp din Călărași

AlbasatTV, Nisporeni

94 de oameni fără acoperiș de-asupra capului sunt găzduiți la centrul din strada Haltei

AlbasatTV, Nisporeni

Mărfuri de contrabandă de un milion de lei, confiscate la Comrat și Chișinău

AlbasatTV, Nisporeni

Maia Sandu: Presiunile asupra presei, mai mari ca niciodată

AlbasatTV, Nisporeni

BCS cere moratoriu la majorarea prețurilor la electricitate, gaz și termie

AlbasatTV, Nisporeni

Premiu de 100 000 de euro pentru Maia Sandu

AlbasatTV, Nisporeni

Aproape 1600 de refugiați ucraineni, angajați în Moldova de la începutul războiului

AlbasatTV, Nisporeni

Membrii OCDE în vizită la Judecătoria Ungheni pentru evaluarea justiției

AlbasatTV, Nisporeni

Leave a Comment