ALBASAT
Fără categorie

Problemele pe care le raportează călătorii la RTEC

Peste 60 de plângeri au fost trimise online la Regia Transport Electric (RTEC), timp de patru zile de la lansarea mecanismului QR-codurilor, care au fost afișate în toate troleibuzele. Potrivit directorului RTEC, Dorin Ciornîi, cel mai mult călătorii se plâng pe oamenii străzii care urcă murdari în transport, dar și pe unele abateri de la graficul de circulație, transmite IPN.

Dorin Ciornîi afirmă că vin și aprecieri pozitive. Toate sesizările sunt examinate, iar în unele cazuri petiționarul este contactat telefonic pentru detalii.

Săptămâna trecută, RTEC a instalat în toate troleibuzele din Chișinău QR-coduri, care odată scanate fac posibilă descărcarea unui formular în care călătorul indică problema și trimite formularul pe adresa electronică a Regiei Transport Electric Chișinău sau pe pagina de Facebook a întreprinderii.

La RTEC activează și un call-centru, unde oamenii pot sesiza neregulile. Zilnic acolo parvin circa 20 de plângeri.

Related posts

Începe Postul Crăciunului

AlbasatTV, Nisporeni

Igor Grosu despre protestele fermierilor: e dreptul lor să protesteze

AlbasatTV, Nisporeni

Dragoș Tudorache: Nu am auzit îndoieli cu privire la Republica Moldova

AlbasatTV, Nisporeni

Cursul valutar oficial la 28.11.2023

AlbasatTV, Nisporeni

Expoziția națională „Fabricat în Moldova” va avea un nou concept

AlbasatTV, Nisporeni

Comisia vetting începe astăzi audierea judecătorilor Curții Supreme de Justiție

AlbasatTV, Nisporeni

Două persoane depistate fără suflare într-o mașină blocată în nămeți

AlbasatTV, Nisporeni

Noutăți fiscale privind TVA

AlbasatTV, Nisporeni

Un autocar care venea în Moldova din Italia a derapat lângă Costești

AlbasatTV, Nisporeni

Încă 139 de localități din 16 raioane rămân fără lumină

AlbasatTV, Nisporeni

Leave a Comment