Twitter a suspendat în perioada ianuarie-martie 100.000 de conturi create de utilizatori care aveau conturile blocate, numărul acestora fiind cu 45% mai mare comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit site-ului Venture Beat.
„Anterior, analizam tweet-urile posibil abuzive doar dacă erau reclamate. Ştiam că acest lucru nu este acceptabil, aşa că la începutul acestui an am adoptat o atitudine proactivă faţă de abuzuri, în afară de analizarea reclamaţiilor oamenilor”, a anunţat compania într-o postare pe blog.
Twitter a arătat că numărul conturilor suspendate în termen de 24 de ore de la raportare a crescut de trei ori comparativ cu intervalul similar al anului 2018.
Compania a mai anunţat că datorită învăţării automate şi a altor tehnici, 38% din conţinutul abuziv de pe platforma Twitter este ”scos la suprafaţă în mod proactiv” pentru a fi evaluat de angajaţi, şi că a observat că numărul reclamaţiilor după o interacţiune cu un cont pe care reclamantul nu îl urmăreşte a scăzut cu 16%.
Aceeaşi tehnologie pe care o folosim pentru urmărirea spam-urilor, manipulării platformei şi alte încălcări ale regulilor semnalează tweet-urile abuzive”, au scris vicepreşedintele Twitter, Donald Hicks, şi directorul pentru managementul produsului, David Gasca.
În plus, Twitter răspunde cu 60% mai rapid solicitărilor şi elimină cu 2,5 ori mai multe informaţii private din reclamaţii.
În următoarele săptămâni, Twitter intenţionează să îşi îmbunătăţească tehnologia pentru a evalua mai rapid conţinutul care încalcă regulile.