Portal de știri
Fără categorie

Alimentele care revitalizează în mod natural organismul și alungă stările de anxietate

Nu doar odihna corespunzătoare, ci și o dietă corectă îți poate oferi energia de care ai nevoie. Există alimente care revitalizează în mod natural organismul și alungă stările de anxietate, dacă le introduci în meniul zilnic.

 

Fructe proaspete

Conțin vitamine, minerale, fibre și multă apă. Alege un fruct proaspăt ca gustare între mese, ori de câte ori simți nevoia să ronțăi ceva. Controlezi astfel și pofta de dulce, care nu va mai fi la fel de accentuată. Și sucurile naturale sunt o opțiune gustoasă și sănătoasă. Ai grijă însă să le consumi imediat după preparare și să nu exagerezi cu cantitățile, pentru a nu adăuga un plus de calorii neodorite. Bananele în special îți oferă rapid o senzație de sațietate și te ajută să îți reîncarci bateriile.

Ovăz

Are proprietăți relaxante și te energizează când nu te-ai odihnit cum trebuie sau în perioadele solicitante. Bogați în fibre, vitamine și minerale, fulgii de ovăz pot fi introduși în meniul tău la micul dejun, simpli sau în combinație cu fructe și iaurt. Folosește făina de ovăz pentru deserturi sau înlocuiește laptele de origine animală cu lapte de ovăz, băutură vegetală care ajută la alungarea oboselii.

Cacao

Considerată un aliment cu proprietăți medicinale, cacaua pură este diferită de ciocolata procesată din comerț. Proprietățile sale nutritive energizează organismul și întăresc sistemul imunitar. Combin-o cu miere, ulei de cocos sau adaug-o în deserturi ori în băuturi calde, servite în loc de cafea. Bogată în antioxidanți, asigură un tonus bun și ține la distanță stresul și gândurile negative. Substanțele active din boabele aromate de cacao eliberează endorfine, numite și hormonii fericirii.
Legume
Toate legumele sunt bune pentru sănătate, însă ardeiul gras și cel iute, spanacul, conopida și frunzele de năsturel alungă în mod special oboseala. Au o combinație ideală de vitamina C și acid folic, care activează sistemul vascular și energizează rapid organismul. Consumă-le ca atare, în salate sau ca garnitură pentru alte preparate. Poți să pregătești legumele și la abur, pentru a-și păstra proprietățile.
Știai că…
…spirulina, o microalgă de culoare verde-albăstruie, este considerată un superaliment, cu numeroase beneficii pentru sănătate? Crește nivelul de energie și combate anemia, ajutând la producerea de celule roșii în sânge. Menține nivelul zahărului din corp la parametrii normali și contribuie la eliminarea toxinelor. Reglează deficiențele de vitamine și revitalizează în mod natural organismul. Se consumă sub formă de pulbere, diluată în apă sau lapte ori ca supliment, sub formă de capsule.

Semințe și fructe oleaginoase

Ideale ca gustare între mese sau la micul dejun, fructele și semințele oleaginoase îți dau energia de care ai nevoie pe parcursul zilei și țin oboseala la distanță. Stimulează sistemul imunitar, ajută la îmbunătățirea memoriei și la creșterea puterii de concentrare. Mențin sănătatea sistemului nervos și îți dau o stare de spirit bună. Adaugă în dieta ta alimente precum semințele de floarea-soarelui, semințe de susan sau dovleac, nuci, alune și migdale, însă în cantități moderate, pentru că au un conținut caloric destul de ridicat.

Poți înlocui cafeaua cu ceai verde

Datorită conținutului de teină, substanță care stimulează sistemul nervos, ceaiul verde este un energizant eficient, care mărește capacitatea intelectuală și puterea de concentrare, fiind un înlocuitor ideal al cafelei. Sursă importantă de antioxidanți, previne îmbătrânirea prematură și favorizează arderea caloriilor. Reglează metabolismul, crește imunitatea și este indicat în perioadele solicitante. Consumă ceaiul verde doar în prima parte a zilei, pentru a nu-ți perturba somnul.

Related posts

YMCA Moldova lansează un proiect în cadrul căruia va oferi laptopuri școlilor

AlbasatTV, Nisporeni

Ilan Șor: Sancțiunile Marii Britanii mă amuză și nu mă afectează în niciun fel

AlbasatTV, Nisporeni

Igor Boțan: Greșelile Kremlinului în contextul Ucrainei sunt totale

AlbasatTV, Nisporeni

Vladimir Plahotniuc și Ilan Șor au fost sancționați de Guvernul Marii Britanii

AlbasatTV, Nisporeni

Înaltul comisar ONU pentru drepturile omului, în vizită la Chișinău

AlbasatTV, Nisporeni

Portalul de programări consulare în misiuni diplomatice, lansat în regim pilot

AlbasatTV, Nisporeni

A fost elaborat un proiect de lege care transpune sancțiunile internaționale în legislația Moldovei

AlbasatTV, Nisporeni

ASP anunță simplificarea mai multor proceduri de obținere a actelor de identitate

AlbasatTV, Nisporeni

Zece cabinete de dezvoltare a copiilor au fost amenajate în localitățile din Ungheni și Cahul

AlbasatTV, Nisporeni

Arcadie Barbăroșie: Cred că într-un final Republica Moldova se va uni cu România

AlbasatTV, Nisporeni

Leave a Comment

Fără categorie

Alimentele care revitalizează în mod natural organismul și alungă stările de anxietate

Nu doar odihna corespunzătoare, ci și o dietă corectă îți poate oferi energia de care ai nevoie. Există alimente care revitalizează în mod natural organismul și alungă stările de anxietate, dacă le introduci în meniul zilnic.

Fructe proaspete

Conțin vitamine, minerale, fibre și multă apă. Alege un fruct proaspăt ca gustare între mese, ori de câte ori simți nevoia să ronțăi ceva. Controlezi astfel și pofta de dulce, care nu va mai fi la fel de accentuată. Și sucurile naturale sunt o opțiune gustoasă și sănătoasă. Ai grijă însă să le consumi imediat după preparare și să nu exagerezi cu cantitățile, pentru a nu adăuga un plus de calorii neodorite. Bananele în special îți oferă rapid o senzație de sațietate și te ajută să îți reîncarci bateriile.

Ovăz

Are proprietăți relaxante și te energizează când nu te-ai odihnit cum trebuie sau în perioadele solicitante. Bogați în fibre, vitamine și minerale, fulgii de ovăz pot fi introduși în meniul tău la micul dejun, simpli sau în combinație cu fructe și iaurt. Folosește făina de ovăz pentru deserturi sau înlocuiește laptele de origine animală cu lapte de ovăz, băutură vegetală care ajută la alungarea oboselii.

Cacao

Considerată un aliment cu proprietăți medicinale, cacaua pură este diferită de ciocolata procesată din comerț. Proprietățile sale nutritive energizează organismul și întăresc sistemul imunitar. Combin-o cu miere, ulei de cocos sau adaug-o în deserturi ori în băuturi calde, servite în loc de cafea. Bogată în antioxidanți, asigură un tonus bun și ține la distanță stresul și gândurile negative. Substanțele active din boabele aromate de cacao eliberează endorfine, numite și hormonii fericirii.

Legume

Toate legumele sunt bune pentru sănătate, însă ardeiul gras și cel iute, spanacul, conopida și frunzele de năsturel alungă în mod special oboseala. Au o combinație ideală de vitamina C și acid folic, care activează sistemul vascular și energizează rapid organismul. Consumă-le ca atare, în salate sau ca garnitură pentru alte preparate. Poți să pregătești legumele și la abur, pentru a-și păstra proprietățile.
Știai că…
…spirulina, o microalgă de culoare verde-albăstruie, este considerată un superaliment, cu numeroase beneficii pentru sănătate? Crește nivelul de energie și combate anemia, ajutând la producerea de celule roșii în sânge. Menține nivelul zahărului din corp la parametrii normali și contribuie la eliminarea toxinelor. Reglează deficiențele de vitamine și revitalizează în mod natural organismul. Se consumă sub formă de pulbere, diluată în apă sau lapte ori ca supliment, sub formă de capsule.

Semințe și fructe oleaginoase

Ideale ca gustare între mese sau la micul dejun, fructele și semințele oleaginoase îți dau energia de care ai nevoie pe parcursul zilei și țin oboseala la distanță. Stimulează sistemul imunitar, ajută la îmbunătățirea memoriei și la creșterea puterii de concentrare. Mențin sănătatea sistemului nervos și îți dau o stare de spirit bună. Adaugă în dieta ta alimente precum semințele de floarea-soarelui, semințe de susan sau dovleac, nuci, alune și migdale, însă în cantități moderate, pentru că au un conținut caloric destul de ridicat.

Poți înlocui cafeaua cu ceai verde

Datorită conținutului de teină, substanță care stimulează sistemul nervos, ceaiul verde este un energizant eficient, care mărește capacitatea intelectuală și puterea de concentrare, fiind un înlocuitor ideal al cafelei. Sursă importantă de antioxidanți, previne îmbătrânirea prematură și favorizează arderea caloriilor. Reglează metabolismul, crește imunitatea și este indicat în perioadele solicitante. Consumă ceaiul verde doar în prima parte a zilei, pentru a nu-ți perturba somnul.

Related posts

YMCA Moldova lansează un proiect în cadrul căruia va oferi laptopuri școlilor

AlbasatTV, Nisporeni

Ilan Șor: Sancțiunile Marii Britanii mă amuză și nu mă afectează în niciun fel

AlbasatTV, Nisporeni

Igor Boțan: Greșelile Kremlinului în contextul Ucrainei sunt totale

AlbasatTV, Nisporeni

Vladimir Plahotniuc și Ilan Șor au fost sancționați de Guvernul Marii Britanii

AlbasatTV, Nisporeni

Înaltul comisar ONU pentru drepturile omului, în vizită la Chișinău

AlbasatTV, Nisporeni

Portalul de programări consulare în misiuni diplomatice, lansat în regim pilot

AlbasatTV, Nisporeni

A fost elaborat un proiect de lege care transpune sancțiunile internaționale în legislația Moldovei

AlbasatTV, Nisporeni

ASP anunță simplificarea mai multor proceduri de obținere a actelor de identitate

AlbasatTV, Nisporeni

Zece cabinete de dezvoltare a copiilor au fost amenajate în localitățile din Ungheni și Cahul

AlbasatTV, Nisporeni

Arcadie Barbăroșie: Cred că într-un final Republica Moldova se va uni cu România

AlbasatTV, Nisporeni

Leave a Comment

Jurnalul sănătății

Alimentele care revitalizează în mod natural organismul și alungă stările de anxietate

Nu doar odihna corespunzătoare, ci și o dietă corectă îți poate oferi energia de care ai nevoie. Există alimente care revitalizează în mod natural organismul și alungă stările de anxietate, dacă le introduci în meniul zilnic.

 

Fructe proaspete

Conțin vitamine, minerale, fibre și multă apă. Alege un fruct proaspăt ca gustare între mese, ori de câte ori simți nevoia să ronțăi ceva. Controlezi astfel și pofta de dulce, care nu va mai fi la fel de accentuată. Și sucurile naturale sunt o opțiune gustoasă și sănătoasă. Ai grijă însă să le consumi imediat după preparare și să nu exagerezi cu cantitățile, pentru a nu adăuga un plus de calorii neodorite. Bananele în special îți oferă rapid o senzație de sațietate și te ajută să îți reîncarci bateriile.

Ovăz

Are proprietăți relaxante și te energizează când nu te-ai odihnit cum trebuie sau în perioadele solicitante. Bogați în fibre, vitamine și minerale, fulgii de ovăz pot fi introduși în meniul tău la micul dejun, simpli sau în combinație cu fructe și iaurt. Folosește făina de ovăz pentru deserturi sau înlocuiește laptele de origine animală cu lapte de ovăz, băutură vegetală care ajută la alungarea oboselii.

Cacao

Considerată un aliment cu proprietăți medicinale, cacaua pură este diferită de ciocolata procesată din comerț. Proprietățile sale nutritive energizează organismul și întăresc sistemul imunitar. Combin-o cu miere, ulei de cocos sau adaug-o în deserturi ori în băuturi calde, servite în loc de cafea. Bogată în antioxidanți, asigură un tonus bun și ține la distanță stresul și gândurile negative. Substanțele active din boabele aromate de cacao eliberează endorfine, numite și hormonii fericirii.
Legume
Toate legumele sunt bune pentru sănătate, însă ardeiul gras și cel iute, spanacul, conopida și frunzele de năsturel alungă în mod special oboseala. Au o combinație ideală de vitamina C și acid folic, care activează sistemul vascular și energizează rapid organismul. Consumă-le ca atare, în salate sau ca garnitură pentru alte preparate. Poți să pregătești legumele și la abur, pentru a-și păstra proprietățile.
Știai că…
…spirulina, o microalgă de culoare verde-albăstruie, este considerată un superaliment, cu numeroase beneficii pentru sănătate? Crește nivelul de energie și combate anemia, ajutând la producerea de celule roșii în sânge. Menține nivelul zahărului din corp la parametrii normali și contribuie la eliminarea toxinelor. Reglează deficiențele de vitamine și revitalizează în mod natural organismul. Se consumă sub formă de pulbere, diluată în apă sau lapte ori ca supliment, sub formă de capsule.

Semințe și fructe oleaginoase

Ideale ca gustare între mese sau la micul dejun, fructele și semințele oleaginoase îți dau energia de care ai nevoie pe parcursul zilei și țin oboseala la distanță. Stimulează sistemul imunitar, ajută la îmbunătățirea memoriei și la creșterea puterii de concentrare. Mențin sănătatea sistemului nervos și îți dau o stare de spirit bună. Adaugă în dieta ta alimente precum semințele de floarea-soarelui, semințe de susan sau dovleac, nuci, alune și migdale, însă în cantități moderate, pentru că au un conținut caloric destul de ridicat.

Poți înlocui cafeaua cu ceai verde

Datorită conținutului de teină, substanță care stimulează sistemul nervos, ceaiul verde este un energizant eficient, care mărește capacitatea intelectuală și puterea de concentrare, fiind un înlocuitor ideal al cafelei. Sursă importantă de antioxidanți, previne îmbătrânirea prematură și favorizează arderea caloriilor. Reglează metabolismul, crește imunitatea și este indicat în perioadele solicitante. Consumă ceaiul verde doar în prima parte a zilei, pentru a nu-ți perturba somnul.

Related posts

Avantajele detoxifierii pentru sanatate

Alte 362 cazuri de infectare cu COVID-19 în Moldova. Bilanțul a ajuns la 26 990

Albasat

Pacienţii asimptomatici: chiar dacă nu ai febră sau tuşeşti, nu înseamnă că virusul e total inofensiv

Albasat

Leave a Comment