ALBASAT
Fără categorie

Facebook a lansat o bază de date pentru informaţii privind cheltuielile advertiserilor pentru promovare politică

Facebook a lansat marţi o bază de date prin care va furniza informaţii referitoare la cheltuielile advertiserilor pentru promovare politică şi privind probleme de importanţă naţională, înainte de alegerile pentru Congres, relatează Reuters.

Măsura are loc într-o perioadă în care platformele de socializare sunt avertizate de autorităţile de reglementare pentru că nu dezvăluie astfel de cheltuieli.

Facebook a fost ţinta unui val de critici din partea utilizatorilor şi a congresmenilor, după ce a anunţat anul trecut că agenţi ruşi s-au folosit de platforma sa de socializare pentru a răspândi informaţii false înainte şi după alegerile prezidenţiale din 2016, acuzaţie pe care Moscova o respinge.

Baza de date numită “Ad Archive Report” va fi actualizată săptămânal cu detalii referitoare la cine a cheltuit şi cât de mult pentru reclame politice. De exemplu, o pagină care îl susţine pe candidatul democrat din Texas pentru Senat Beto O’Rourke a cheltuit 5,4 milioane de dolari din luna mai până pe 20 octombrie. Numele paginii este “Beto for Texas”.

Trump Make America Great Again Committee, o organizaţie de strângere de fonduri pentru preşedintele Donald Trump, este pe locul al doilea în privinţa cheltuielilor făcute în aceeaşi perioadă, de 3,1 milioane de dolari.

Baza de date, care include publicitatea politică pentru o perioadă de până la 7 ani, va fi disponibilă pentru oricine, indiferent dacă persoanele respective sunt sau nu utilizatori ai Facebook, a anunţat compania.

Google, divizie a Alphabet, a lansat un serviciu similar în luna august.

Related posts

TikTok, interzis în Albania după uciderea unui adolescent: premierul acuză platforma de violență

AlbasatTV, Nisporeni

Măsura de licențiere a importurilor de culturi cerealiere și oleaginoase va fi prelungită, MAIA

AlbasatTV, Nisporeni

Se răcește vremea. Duminică va fi lapoviță

AlbasatTV, Nisporeni

Sportivi premiați la Gala Sportului 2024

AlbasatTV, Nisporeni

Kosmos și Zara. Cum și-au numit părinții copiii în 2024

AlbasatTV, Nisporeni

Orașul Nisporeni primește sprijin financiar de la UNFPA

AlbasatTV, Nisporeni

Spectacol Teatralizat „Magia Crăciunului” la Nisporeni

AlbasatTV, Nisporeni

Guvernul face ședință luni, în loc de miercuri

AlbasatTV, Nisporeni

Cursul valutar oficial la 21.12.2024

AlbasatTV, Nisporeni

Campania „Să citim împreună!” a atins cota de 22 000 de participanți

AlbasatTV, Nisporeni

Leave a Comment

Разное

Facebook a lansat o bază de date pentru informaţii privind cheltuielile advertiserilor pentru promovare politică

Facebook a lansat marţi o bază de date prin care va furniza informaţii referitoare la cheltuielile advertiserilor pentru promovare politică şi privind probleme de importanţă naţională, înainte de alegerile pentru Congres, relatează Reuters.

 Măsura are loc într-o perioadă în care platformele de socializare sunt avertizate de autorităţile de reglementare pentru că nu dezvăluie astfel de cheltuieli.

Facebook a fost ţinta unui val de critici din partea utilizatorilor şi a congresmenilor, după ce a anunţat anul trecut că agenţi ruşi s-au folosit de platforma sa de socializare pentru a răspândi informaţii false înainte şi după alegerile prezidenţiale din 2016, acuzaţie pe care Moscova o respinge.

Baza de date numită “Ad Archive Report” va fi actualizată săptămânal cu detalii referitoare la cine a cheltuit şi cât de mult pentru reclame politice. De exemplu, o pagină care îl susţine pe candidatul democrat din Texas pentru Senat Beto O’Rourke a cheltuit 5,4 milioane de dolari din luna mai până pe 20 octombrie. Numele paginii este “Beto for Texas”.

Trump Make America Great Again Committee, o organizaţie de strângere de fonduri pentru preşedintele Donald Trump, este pe locul al doilea în privinţa cheltuielilor făcute în aceeaşi perioadă, de 3,1 milioane de dolari.

Baza de date, care include publicitatea politică pentru o perioadă de până la 7 ani, va fi disponibilă pentru oricine, indiferent dacă persoanele respective sunt sau nu utilizatori ai Facebook, a anunţat compania.

Google, divizie a Alphabet, a lansat un serviciu similar în luna august.

 

Leave a Comment